SEO, ZVÝŠENÍ NÁVŠTĚVNOSTI STRÁNEK
ZVÝŠENÍ CÍLENÉ NÁVŠTĚVNOSTI WWW STRÁNEK, E-SHOPŮ
Oslovili vás různí obchodníci s nabídkou reklamy na internetu?
Kolik jste jim zaplatili a jaké zvýšení obratu vám to přineslo?
Zkuste si to spočítat a pak porovnejte nárůst obratu díky optimalizaci pro vyhledávače (SEO) – po zvýšení CÍLENÉ návštěvnosti vašeho webu.
Těžko najdete úspěšnější formu reklamy na internetu.
KAŽDÁ REKLAMA, KTERÁ PŘINESE ZISK, JE DOBRÁ:
Avšak vše je o poměru CENA/VÝKON!
Nemálo českých firem investuje značné finanční částky do reklamy bez znalosti
návratnosti vynaložených prostředků. Investují často na základě doporučení různých obchodních zástupců, bez hlubší znalosti věci.
Buďte chytřejší!
Reklama na internetu má výhodu, že se dá dobře změřit, kolik čeho vám přinesla. A na základě toho pak rozhodnout, kam má skutečně smysl investovat. Pokud nechcete experimentovat a zkoušet sami, budeme rádi pokud vám budeme moci poradit. A to jak při osobním jednání, tak i informacemi na našich stránkách.
Co možná nevíte:
- Více než 80 % lidí hledá na internetu nové produkty a služby prostřednictvím vyhledávačů: Seznam, Google, ...
- Podíl vyhledávání v ČR je možné určit jen orientačně:
1. Seznam − cca 48 % hledání na českém internetu
2. Google − cca 48 % hledání
3. Všichni ostatní dohromady cca 4 %
(včetně Centrum.cz, Atlas.cz, Bing.com, Yahoo.com a dalších)
Zdroj: Toplist.cz
- Statistická pravda o vyhledávání a lidské pohodlnosti:
Celých 95 % účastníků vyhledávání si prohlédne pouze první stránku výsledků, tj. prvních deset zobrazených webových stránek.
Jen zbývajících 5 % hledajících je ochotno podívat se i na další stránky vyhledávání.
Závěr:
NEBÝT NA PŘEDNÍCH POZICÍCH VÝSLEDKŮ VYHLEDÁVÁNÍ NA SEZNAM.CZ NEBO GOOGLE.CZ, KDYŽ LIDÉ HLEDAJÍ PRÁVĚ VAŠE SLUŽBY ČI PRODUKTY, ZNAMENÁ OBROVSKOU ZTRÁTU NÁVŠTĚVNÍKŮ VAŠICH STRÁNEK A TÍM I ZTRÁTU MOŽNÉHO ZISKU!
SEO – VYSOCE EFEKTIVNÍ REKLAMA NA INTERNETU
Optimalizaci vašich stránek pro vyhledávače (SEO) dostaneme vaše www stránky na první pozice výsledků vyhledávání (TOP 10) na velké množství klíčových slov - dlouhý ocas (longtail).
Vylepšíme vaše www stránky tak, aby je Seznam a Google rozpoznaly v oceánu stránek na internetu a odměnili je zvýšením návštěvnosti.
SEO a analýza klíčových slov
Analýza klíčových slov je extrémně důležitým aspektem optimalizace vašich www stránek!
Budeme spolu s váma vybírat ty slova a fráze, která vám přinesou zisk.
NÁZORY KLIENTŮ:
Po optimalizaci našich www stránek firmou ArtFocus se náš roční obrat ztrojnásobil. Žádná jiná investice do reklamy se nám tak mnohonásobně nevrátilaoliknásobne.
Václav Fryč
Jednatel společnosti Thai Sun
Díky SEO se zvýšilo povědomí o naší firmě a službách. Získáváme díky tomu nové klienty – často na dlouhodobou spolupráci.
Miroslav Šneider
Jednatel společnosti Algiz s.r.o.
Důležité informace:
Bílé SEO praktiky
- Bílé SEO je dlouhodobá záležitost
- Vede k trvalým výsledkům. Ale ne garantované konkrétní pozici.
- Nemohou zaručit nějakou konkrétní pozici – výsledky se neustále přirozeně mění.
- Nehrozí vyřazení z výsledků vyhledávání (penalizace vyhledávači)
- Seznam radí jak optimalizovat webové stránky.
FULL SERVICE:
Analýza, tvorba/redesign webu až po první místa ve vyhledávačích + internetové poradenství.
Budete originální, i tím zaujmete své klienty.
Každá zakázka je jedinečná a pracujeme na ní s nadšením a osobitou péčí.
Širokou škálu
reklamních produktů:
- Přesvědčivou a poutavou grafiku
- Profesionální tiskoviny
- Web či e-shop s vysokou návštěvností
- Velkoplošnou reklamu
POPTÁVKA – ANALÝZA SEO ZDARMA
KAM TEĎ?
SEO PRAHA – INFOLINKA: tel.: 222 712 624, mobil: 601 389 224, e-mail:
seo@artfocus.cz
PLZEŇ tel.: 601 389 224, e-mail:
plzen@artfocus.cz copyright © 2008 ArtFocus