Výrobu internetového obchodu začíname návrhem a konzultacemi uživatelského rozhraní. Podrobný wireframe neboli drátěný model určí rozmístění funkčních prvků, navigaci a další důležité vlastnosti webové prezentace. Často připravíme místo wireframu rovnou prototyp, který je ještě názornější.
Grafické ztvárnění – design e-shopu je to první, čeho si návštěvníci všimnou. Buď je upoutá, nebo odradí. První dojem je důležitý faktor.
Získáte od nás internetový obchod přátelský k vyhledávačům.
Sebelepší e-shop bez návštěvníků znamená pouze ztrátovou investici.
Díky optimalizaci pro vyhledávače (SEO) získá váš e-shop ty nejlepší návštěvníky. Lidé, kteří hledají vaše produkty ve vyhledávačích, jako je Seznam, Google a další, jsou těmi nejlepšími adepty stát se vašimi novými zákazníky.
Pro e-shop je pokročilá SEO optimalizace takřka nevyhnutelností!
E-shop je nutné neustále vyvíjet a zlepšovat. Musí se sledovat jak konkurence z vaší oblasti, tak i vývoj trhu a poptávky. Podrobné statistiky návštěvnosti stránek jsou nedílnou součástí tohoto procesu. Pomohou zjistit důležité informace pro správné zásahy do e-shopu. Po zásahu do internetového obchodu poslouží opět jako kontrola úspěšnosti provedených změn.
Příjemné intuitivní a jednoduché rozhraní pro správu internetového obchodu.
Od vkládání zboží, správy objednávek a statistik objednávek, zasílání news letterů až po feed zboží pro Seznam – zboží a další. Vše, co si budete přát.
Vy se vyznáte ve svém oboru. My máme zase přehled o internetu. Poradíme vám, kde se vyplatí investovat do internetové reklamy. Pokud se na nás obrátíte – nenecháme vás vyhazovat peníze za nerentabilní reklamu. Naopak pomůžeme vám investovat tak, aby vám to přineslo maximální zisk za danou cenu. Existuje moře různých nabídek reklamy na internetu. Pomůžeme vám rozlišit dobrou nabídku od špatné. Návratnost investic (ROI) pak díky podrobným statistikám změříme a vyhodnotíme úspěšnost dané kampaně.