Správa PPC kampaní

PPC reklama – správa a optimalizace PPC kampaní

PPC kampaně jsou společně se SEO nejlepší reklamou na internetu. Dobře optimalizované reklamní sestavy a kvalitní webové stránky jsou základem pro účinnou PPC kampaň.
Výhodou reklamy na internetu je, že se dá měřit, vyhodnocovat a vylepšovat. Díky tomu máte výkon online reklamy plně pod svou kontrolou.
Pomůžeme vám úspěšně inzerovat na internetu a dosáhnout vašich cílů.
PPC reklama vám přinese nové zákazníky, přesně ty,
kteří hledají vaše služby na Seznamu a Google.

Které PPC systémy doporučujeme

Sklik: Reklamní systém Seznamu. Cílené inzeráty se zobrazují na stránkách výsledků vyhledávaní Seznamu a v jejich obsahové síti. Obsahová síť jsou stránky služeb Seznamu nebo jejich partnerské weby. Domluvíme se, jestli chcete využívat jen jednu, nebo obě reklamní sítě.
AdWords: Online reklama od Google rovněž umožňuje zobrazení cílených inzerátu jak na stránkách vyhledávaní Google, tak i v obsahové síti. Na základě domluvy se pak můžete rozhodnout inzerovat v jedné nebo obou sítích..
PPC na Facebooku: Inzeráty v rámci sítě Facebook mohou propagovat jak vaše firemní webové stránky, tak i vaši Facebook stránku. Platíte pak buď za proklik (PPC) nebo za zobrazení (PPM - Pay per mention).
Další: Případně lze využít eTarget, což je reklama pouze v obsahové síti.
Provozujete-li e-shop, doporučujeme rovněž využít PPC na srovnávačích zboží Heureka.cz a Zboží.cz.

 

Proč správa PPC kampaní od nás

Optimalizujeme kampaně tak, abyste platili jen za ta správná slova: Kampaně spravujeme tak, abyste měli co nejvyšší návštěvnost za pokud možno co nejnižší cenu a to jen za relevantní klíčová slova.

Přesná slova a fráze můžete sledovat ve svém Google Analytics účtu: Všechny kampaně jsou propojené s Google Analytics účtem, kde vidíte jak výkon každé reklamní sestavy, tak i přesná slova, která lidé hledali, když klikli na váš inzerát.
Kampaně spravujeme pod vaším účtem:
Vidíte jak vaše kampaně spravujeme, máte přehled o zbývajícím kreditu a tak máte neustále vše pod svou kontrolou.

Internetový marketing jako celek:
Můžeme se starat jak o vaše PPC, tak i o SEO. Poradíme vám, kde ještě se vám vyplatí na internetu investovat, protože je víc nabídek na nevýhodnou reklamu, jako nabídek, které se skutečně vyplatí.

PPC, SEO a kvalitní stránky jsou základem nárůstu návštěvnosti
a zviditelnění na internetu.

Proč PPC reklama

Bez čekání se dostanete na první stranu ve vyhledávačích: U SEO musíte čekat týdny až měsíce, u PPC je to možné okamžitě. Vyberete si slova jaká chcete a téměř okamžitě můžete být mezi prvními třemi.

Sami určujete, kolik chcete do PPC investovat: Navrhneme spolu rozumnou výšku měsíční investice. Pomůžeme vám nastavit kampaně tak, abyste za danou částku získali maximum návštěvníků.

Platíte jen za reálné návštěvníky: PPC znamená Pay Per Click, neboli platba za proklik. Nekupujete tedy zajíce v pytli, jak tomu bývá u jiných typů reklamy.

Výkon reklamy můžete sami online sledovat: Přehledy vidíte ve správě účtu u Seznamu (Sklik) nebo Google (AdWords). Navíc v Google Analytics můžete sledovat, jak se návštěvníci na vašich stránkách chovají.

 

Grafické a DPT studio
Tvorba www stránek, webdesign
SEO, optimalizace pro vyhledávače
Správa PPC Kampaní
Reklamní agentura
Grafické návrhy letáků, katalogů, inzerce, výročních zpráv, reklamních tiskovin
Galerie - naše reference
Ceník
Kontakt
ArtFocus blog
NÁZORY KLIENTŮ:
Dobrý den, ráda bych Vaší společnosti poděkovala za perfektní služby ve věci optimalizace webových stránek. Již po několika týdnech od spuštění celého systému jsem prostřednictvím telefonických a e-mailových dotazů zaznamenala zvýšený zájem o právní služby mé kanceláře od nových zájemců, z nichž více než polovina se následně stala mými klienty. Optimalizace webových stránek, kterou pro mne zaměstnanci společnosti Artfocus realizovali, mi výrazně pomohla v rozvoji mé advokátní praxe. Proto Vaše profesionální služby, které v poměrně krátkém čase přinesly mému podnikání očekávaný efekt, vřele doporučuji i dalším zájemcům!
JUDr. Michaela SALAČOVÁ
Advokátní kancelář
Slovníček pojmů:
PPC kampaň
Reklamní kampaň u které platíte jen za reálné výsledky – přivedené návštěvníky na vaše stránky.
SEO – Optimalizace pro vyhledávače
Systematická práce na www prezentaci za účelem získání dobrých pozic ve výsledcích vyhledávání ve vyhledávačích (Seznam, Google, ...).
Konverzní poměr
Statistická pravděpodobnost že se z návštevníka stane zákazník nebo že návštěvník podnikne požadovanou akci – například zašle poptávku.
Například konverzní poměr 1% znamená, že 1 ze 100 návštěvníků zašle poptávku, nebo nakoupí.
Dlouhý ocas (Long Tail) klíčových slov při SEO
Long Tail – na Wikipedii [ANJ]
Long Tail Seo – článek [ANJ]
ROI – návratnost investic [ANJ]
CO S NÁMI ZÍSKÁTE:
FULL SERVICE:
Analýza, tvorba/redesign webu, SEO – navýšení návštěvnosti + internetové poradenství.
Budete originální, i tím zaujmete své klienty.
Každá zakázka je jedinečná a pracujeme na ní s nadšením a osobitou péčí.
Širokou škálu
reklamních produktů:
  • Přesvědčivou a poutavou grafiku
  • Profesionální tiskoviny
  • Web či e-shop s vysokou návštěvností
  • Velkoplošnou reklamu
POPTÁVKA – Správa PPC kampaní

Firma                                                    Kontaktní osoba *
 

E-mail *                                               Telefon
 

Text poptávky + adresa www stránek *

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné                       
KAM TEĎ?
HOME > SEO – OPTIMALIZACE PRO VYHLEDÁVAČE > SEO versus PPC a jiné reklamní kampaně na internetu
SEO a PPC PRAHA – INFOLINKA: tel.: 222 712 624, mobil: 601 389 224, e-mail: seo@artfocus.cz
PLZEŇ tel.: 601 389 224, e-mail: plzen@artfocus.cz                                                                            copyright © 2008 ArtFocus
 
 
Grafické studio, tvorba www stránek - webdesign, SEO, redesign webových stránek |ArtFocus Praha