Správa PPC kampaní
PPC reklama – správa a optimalizace PPC kampaní
PPC kampaně jsou společně se SEO nejlepší reklamou na internetu. Dobře optimalizované reklamní sestavy a kvalitní webové stránky jsou základem pro účinnou PPC kampaň.
Výhodou reklamy na internetu je, že se dá měřit, vyhodnocovat a vylepšovat. Díky tomu máte výkon online reklamy plně pod svou kontrolou.
Pomůžeme vám úspěšně inzerovat na internetu a dosáhnout
vašich cílů.
PPC reklama vám přinese nové zákazníky, přesně ty,
kteří hledají vaše služby na Seznamu a Google.
Které PPC systémy doporučujeme
Sklik: Reklamní systém Seznamu. Cílené inzeráty se zobrazují na stránkách výsledků vyhledávaní Seznamu a v jejich obsahové síti. Obsahová síť jsou stránky služeb Seznamu nebo jejich partnerské weby. Domluvíme se, jestli chcete využívat jen jednu, nebo obě reklamní sítě.
AdWords: Online reklama od Google rovněž umožňuje zobrazení cílených inzerátu jak na stránkách vyhledávaní Google, tak i v obsahové síti. Na základě domluvy se pak můžete rozhodnout inzerovat v jedné nebo obou sítích..
PPC na Facebooku: Inzeráty v rámci sítě Facebook mohou propagovat jak vaše firemní webové stránky, tak i vaši Facebook stránku. Platíte pak buď za proklik (PPC) nebo za zobrazení (PPM - Pay per mention).
Další: Případně lze využít
eTarget, což je reklama pouze v obsahové síti.
Provozujete-li e-shop, doporučujeme rovněž využít PPC na srovnávačích zboží
Heureka.cz a
Zboží.cz.
Proč správa PPC kampaní od nás
Optimalizujeme kampaně tak, abyste platili jen za ta správná slova: Kampaně spravujeme tak, abyste měli co nejvyšší návštěvnost za pokud možno co nejnižší cenu a to jen za relevantní klíčová slova.
Přesná slova a fráze můžete sledovat ve svém Google Analytics účtu: Všechny kampaně jsou propojené s Google Analytics účtem, kde vidíte jak výkon každé reklamní sestavy, tak i přesná slova, která lidé hledali, když klikli na váš inzerát.
Kampaně spravujeme pod vaším účtem:
Vidíte jak vaše kampaně spravujeme, máte přehled o zbývajícím kreditu a tak máte neustále vše pod svou kontrolou.
Internetový marketing jako celek:
Můžeme se starat jak o vaše PPC, tak i o SEO. Poradíme vám, kde ještě se vám vyplatí na internetu investovat, protože je víc nabídek na nevýhodnou reklamu, jako nabídek, které se skutečně vyplatí.
PPC, SEO a kvalitní stránky jsou základem nárůstu návštěvnosti
a
zviditelnění na internetu.
Proč PPC reklama
Bez čekání se dostanete na první stranu ve vyhledávačích:
U SEO musíte čekat týdny až měsíce, u PPC je to možné okamžitě. Vyberete si slova jaká chcete a téměř okamžitě můžete být mezi prvními třemi.
Sami určujete, kolik chcete do PPC investovat: Navrhneme spolu rozumnou výšku měsíční investice. Pomůžeme vám nastavit kampaně tak, abyste za danou částku získali maximum návštěvníků.
Platíte jen za reálné návštěvníky: PPC znamená Pay Per Click, neboli platba za proklik. Nekupujete tedy zajíce v pytli, jak tomu bývá u jiných typů reklamy.
Výkon reklamy můžete sami online sledovat: Přehledy vidíte ve správě účtu u Seznamu (Sklik) nebo Google (AdWords). Navíc v Google Analytics můžete sledovat, jak se návštěvníci na vašich stránkách chovají.
NÁZORY KLIENTŮ:
Dobrý den, ráda bych Vaší společnosti poděkovala za perfektní služby ve věci
optimalizace webových stránek. Již po několika týdnech od spuštění celého
systému jsem prostřednictvím telefonických a e-mailových dotazů zaznamenala
zvýšený zájem o právní služby mé kanceláře od nových zájemců, z nichž více
než polovina se následně stala mými klienty. Optimalizace webových stránek,
kterou pro mne zaměstnanci společnosti Artfocus realizovali, mi výrazně
pomohla v rozvoji mé advokátní praxe. Proto Vaše profesionální služby, které
v poměrně krátkém čase přinesly mému podnikání očekávaný efekt, vřele
doporučuji i dalším zájemcům!
JUDr. Michaela SALAČOVÁ
Advokátní kancelář
Slovníček pojmů:
PPC kampaň
Reklamní kampaň u které platíte jen za reálné výsledky – přivedené návštěvníky na vaše stránky.
Konverzní poměr
Statistická pravděpodobnost že se z návštevníka stane zákazník nebo že návštěvník podnikne požadovanou akci – například zašle poptávku.
Například konverzní poměr 1% znamená, že 1 ze 100 návštěvníků zašle poptávku, nebo nakoupí.
FULL SERVICE:
Analýza, tvorba/redesign webu, SEO – navýšení návštěvnosti + internetové poradenství.
Budete originální, i tím zaujmete své klienty.
Každá zakázka je jedinečná a pracujeme na ní s nadšením a osobitou péčí.
Širokou škálu
reklamních produktů:
- Přesvědčivou a poutavou grafiku
- Profesionální tiskoviny
- Web či e-shop s vysokou návštěvností
- Velkoplošnou reklamu
POPTÁVKA – Správa PPC kampaní
KAM TEĎ?
SEO a PPC PRAHA – INFOLINKA: tel.: 222 712 624, mobil: 601 389 224, e-mail:
seo@artfocus.cz
PLZEŇ tel.: 601 389 224, e-mail:
plzen@artfocus.cz copyright © 2008 ArtFocus