JAK PROBÍHÁ SEO
POSTUP OPTIMALIZACE WWW STRÁNEK – SEO
SEO není alchymie, ale mravenčí a důsledná práce!
1. Stránky musí být naplněny relevantním a hodnotným obsahem.
2. Web musí být pro roboty vyhledávačů (Seznam, Google, ... ) více než jen srozumitelný.
3. Nejste na internetu jediní, kdo nabízí dané služby nebo produkty – musíte vyhledávače přesvědčit, že právě vy patříte do TOP 10 výsledků.
POSTUP OPTIMALIZACE PRO VYHLEDÁVAČE (SEO):
1. ANALÝZA KLÍČOVÝCH SLOV
První a velmi důležitý krok optimalizace (SEO).
Cílit pak budeme na slova a fráze, které v tomto kroku zvolíme. O úspěchu, či neúspěchu se rozhoduje v každém kroku, počínaje tímto.
Klíčová slova můžeme rozdělit do několika skupin
- VŠEOBECNÁ – jedno slovo
CHARAKTERISTIKA:
- vysoká hledanost (hlavně rozšířená shoda, někdy i přesná shoda)
- hledající ještě neví, co vlastně chce – toto hledání nepovede k nákupu
- hledající si dělá pouze průzkum, aby se v dané oblasti zorientoval
- „POLO KONKRÉTNÍ” – 2 až 3 slova, zkratky
CHARAKTERISTIKA:
- menší hledanost
- hledající už ví, co by chtěl – chystá se nakoupit
TOTO JE NAŠE HLAVNÍ CÍLOVÁ SKUPINA KLÍČOVÝCH SLOV (TOP 10)
- VELMI KONKRÉTNÍ
CHARAKTERISTIKA:
2. PŘEPROGRAMOVÁNÍ WEBU – PODLE SEO STANDARDŮ, NAPLNĚNÍ STRÁNEK RELEVANTNÍM A KVALITNÍM OBSAHEM
- Roboti vyhledávačů vidí stránky jinak než člověk u počítače. Web musí být srozumitelný, přehledný a poutavý jak pro uživatele, tak i pro roboty vyhledávačů.
- Kvalitní obsah je dobrý pro všechny vaše návštěvníky a roboti ho také milují.
3. PŘEDBĚHNUTÍ KONKURENCE
Na internetu je velké množství webů, které se zabývají podobnou tematikou, jako váš web. Proto musíme na internetu vytvořit povědomí (zpětné odkazy na vaše stránky), tak aby vyhledávače rozpoznaly váš web jako vhodný pro umístění na první stránce (TOP 10).
4. HLÍDÁNÍ, ZLEPŠOVÁNÍ VÝSLEDKŮ OPTIMALIZACE, ZVYŠOVÁNÍ KONVERZNÍHO POMĚRU
- SEO nikdy nekončí
- Vyhledávače neustále mění a vylepšují své algoritmy – proto se
výsledky vyhledávání neustále mění.
- Konkurence nikdy nespí, a pokud se nebudou vaše stránky zlepšovat,
časem vás předběhne.
- Web by se měl neustále zlepšovat a měnit
- Na základě statistik návštěvnosti je potřeba neustále na webu pracovat, aby měl vyšší konverzní poměr a přinášel vyšší zisk.
- Popularita webu se nedá vybudovat okamžitě.
Rychlé/okamžité metody budování zpětných odkazů jsou většinou spamem vyhledávačů, jejichž účinek je jen krátkodobý.
NÁZORY KLIENTŮ:
Po optimalizaci našich www stránek firmou ArtFocus se náš roční obrat ztrojnásobil. Žádná jiná investice do reklamy se nám tak mnohonásobně nevrátila.
Václav Fryč
Jednatel společnosti Thai Sun
Díky SEO se zvýšilo povědomí o naší firmě a službách. Získáváme díky tomu nové klienty – často na dlouhodobou spolupráci.
Miroslav Šneider
Jednatel společnosti Algiz s.r.o.
Důležité informace:
Bílé SEO praktiky
- Bílé SEO je dlouhodobá záležitost
- Vede k trvalým výsledkům. Ale ne garantované konkrétní pozici.
- Nemohou zaručit nějakou konkrétní pozici – výsledky se neustále přirozeně mění.
- Nehrozí vyřazení z výsledků vyhledávání (penalizace vyhledávači)
- Seznam radí jak optimalizovat webové stránky.
FULL SERVICE:
Analýza, tvorba/redesign webu až po první místa ve vyhledávačích + internetové poradenství.
Budete originální, i tím zaujmete své klienty.
Každá zakázka je jedinečná a pracujeme na ní s nadšením a osobitou péčí.
Širokou škálu
reklamních produktů:
- Přesvědčivou a poutavou grafiku
- Profesionální tiskoviny
- Web či e-shop s vysokou návštěvností
- Velkoplošnou reklamu
POPTÁVKA – ANALÝZA SEO ZDARMA
KAM TEĎ?
SEO PRAHA – INFOLINKA: tel.: 222 712 624, mobil: 601 389 224, e-mail:
seo@artfocus.cz
PLZEŇ tel.: 601 389 224, e-mail:
plzen@artfocus.cz copyright © 2008 ArtFocus